Twee weken voor vertrek! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Twee weken voor vertrek! - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Twee weken voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

01 Augustus 2012 | Nederland, Woudenberg

Hallo familie/vrienden/kennissen en de rest,

Om precies te zijn is het nu maandag 30 juli 2012 00:49. Aangezien ik de slaap niet kon vatten, zit ik nu heerlijk op het balkon een drankje te drinken. Het is een raar idee dat ik over precies twee weken vertrek naar het altijd zonnige Aruba.
Het gekste idee vind ik vooral dat ik vanaf nu al een deel van mijn familie moet missen en dat een half jaar lang! Het is raar te bevatten dat mijn leven er over twee weken compleet anders uit gaat zien, en dat voor een half jaar lang. Het zal aan het begin wel even wennen zijn, aangezien ik eigenlijk nauwelijks niemand meer heb waar ik op terug kan vallen als er iets gebeurd. Aruba is natuurlijk een aardig eindje weg en de afstand tussen mij en mijn ouders zal voortaan ruim tien uur vliegen zijn.

Het afgelopen jaar is in tegenstelling tot vorig jaar een topjaar geweest voor mij! Niet alleen het overgaan was hierbij een hoogtepunt, maar ook dingen als een motorrijbewijs en een aankomende stage hebben mijn jaar nu al goed gemaakt. (Ook al zitten we pas op de helft van 2012!)

Ik was zeer verast toen ik op een doodgewone werkavond ineens al mijn dierbare mensen voor mij zag staan en dat ze allemaal waren gekomen om afscheid te nemen van mij. Hiervoor wil ik dan ook mijn ouders en vooral me zusje nog maar eens heel erg voor bedanken! Dit heeft veel voor mij betekent. Ook al lijkt het alsof het me niks doet dat ik jullie een half jaar moet missen, diep van binnen ga ik jullie allemaal missen.
Ik hoop dat mijn stage mij veel goeds gaat brengen en dat ik er veel van leren kan.
Ik ga me best doen zo af en toe eens een verhaaltje te posten, zodat jullie weten hoe het met me gaat en hoe het daar is. Ook al zal ik hier niet zo veel tijd voor hebben!



Heel veel liefs en groetjes,

Michelle





  • 14 September 2012 - 22:01

    Dick Tonen:

    hallo michelle, wat ben jij een bofkont!!!!! stage lopen op zo een top-locatie.
    je familie en vrienden moeten missen is best zwaar, maar op dat tropische eiland zal dat een stuk
    gemakkelijker gaan. wij wensen jou een fijne tijd daar, en veel succes met je opleiding.

    groetjes, clara en dick tonen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woudenberg

Aruba stage 1 2012

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Coming Home!

19 December 2012

Prettige feestdagen!

04 November 2012

Time flies when you're having fun

14 September 2012

Het echte leven!

14 Augustus 2012

Vakantie!!!
Michelle

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 9208

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 04 November 2015

Australie

14 September 2014 - 10 Februari 2015

Studeren in het buitenland - Mallorca

12 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Aruba stage 1 2012

Landen bezocht: