Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Blijf op de hoogte en volg Michelle

04 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo iedereen!

Hier weer een berichtje vanuit Aruba. Ten eerste wil ik even kwijt dat het eigenlijk heel erg goed met me gaat en dat ik volledig gewend ben aan het leventje hier. Het is eigenlijk wel grappig dat het hier bijna elke dag lekker weer is met af en toe een beetje regen. Het is moeilijk in te denken dat het in Nederland nu al bijna vriest en het al lekker herfst weer is geworden.

Voor de rest gaat alles nog steeds zijn gangetje. Het is hier hard bikkelen met werken aangezien ik een dag in de week vrij ben en ik zo aardig ben om op mijn enigste vrije dag meneer Spons te helpen (oftewel Michael Herder). Toch vind ik het niet zo heel erg en geniet ik dan ook van de overige vrije avonden/ochtenden.
Het werk is en blijft een beetje saai, maar ik heb gelukkig hele leuke collega's en dat maakt het ook wel weer gezellig. Het is nu een iets rustigere periode maar over een paar weken gaat dit gelukkig wel veranderen. Doordat het een iets rustigere periode is heb ik wel tijd voor andere dingen en kan ik ook onder werktijd voor school bezig kan zijn.

Mijn tussentijdse evaluatie heb ik ook al gekregen en ze waren eigenlijk heel erg tevreden. Ze vond dat ik nu al eigenlijk allemaal tienen verdien alleen vond ze dit een beetje te ver gaan aangezien ik nog maar op de helft ben. Ik heb dus niet echt iets aan deze feedback gehad maarjaa...
Voor de rest hebben we de afgelopen weken veel leuke dingen gedaan en meegemaakt.
Aangezien het afgelopen week ook Halloween is geweest kon een feestje natuurlijk niet ontbreken. Het was heel erg gaaf om te zien dat dit hier zo uitgebreid wordt gevierd. Veel verklede mensen en zelfs op het werk hebben we een dag allemaal oranje shirts gedragen bij de FO.
Ook zijn we met een aantal mensen gaan bowlen en hebben we een bezoekje gebracht aan de bioscoop.
Het alleen wonen bevalt me eigenlijk ook wel prima (al is het wel lekker handig als er elke dag voor je gekookt wordt en je, je eigen kleren niet hoeft te wassen---Sorry Mam!). Aangezien ik toch niet veel in me kamer ben is het soms dus wel lekker om even alleen te zijn. Er zijn hier ook veel Salamanders en Leguanen en je moet maar uitkijken dat ze niet je kamer in komen (wat dus soms wel het geval is jammer genoeg)

Voorderest is het weer hier eigenlijk wel prima. Jammer genoeg kan ik niet van het strand genieten, maar het is hier allemaal super mooi! (Foto's volgen nog- Niet om jullie jaloers te maken ofzo hoor!)
Ook heb ik van de week te horen gekregen dat mijn vader eind November komt om een bezoekje te brengen!
Eigenlijk was dat het wel zo'n beetje voor de rest heb ik niet zoveel boeiends meegemaakt wat ik hoef te delen...

Zonnige groetjes vanuit Aruba,

Michelle



  • 04 November 2012 - 22:51

    :

    Leuk Michelle, geniet van je tijd daar, het is voorbij voordat je het weet! X uit Frankrijk

  • 05 November 2012 - 10:24

    Joris :

    Heey Michelle!
    Leuk verslag! En ben blij dat je het nog naar je zin hebt ;)
    Geniet nog maar lekker van het weer en de rest!
    xx Joris

  • 07 November 2012 - 21:48

    Irna:

    Hoi Michelle,

    Eindelijk je site opgezocht !
    Erg leuk om iets van je te lezen, en zeker om te lezen dat alles prima verloopt daar..Blijf lekker genieten daar in het zonnige oord
    De jongens missen je op de bekende zondagochtend ;-) in de regen en kou.

    groeten van hier Irna

  • 19 December 2012 - 07:22

    Ron:

    Hé Michelle,

    Ik ben nu weer twee weken aan het werk en kijk zoals gebruikelijk iedere morgen of je weer een aanvulling op je reisverslag hebt maar tervergeefs.

    Wij krijgen vaak de vraag hoe het met je gaat en of je deze site nog wel gebruikt.

    Ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba stage 1 2012

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Coming Home!

19 December 2012

Prettige feestdagen!

04 November 2012

Time flies when you're having fun

14 September 2012

Het echte leven!

14 Augustus 2012

Vakantie!!!
Michelle

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 9211

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 04 November 2015

Australie

14 September 2014 - 10 Februari 2015

Studeren in het buitenland - Mallorca

12 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Aruba stage 1 2012

Landen bezocht: