Coming Home! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Coming Home! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Coming Home!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

15 Januari 2013 | Aruba, Oranjestad

Aloha Luitjes!

De laatste weken zijn aangebroken en de tijd gaat nu toch aardig snel hier. Mijn stage heb ik afgesloten en de daarbij behorende verslagen moeten ook vandaag ingeleverd worden.
Het is daarom vanaf morgen eens echt tijd voor vakantie! Wat ik volgens mezelf wel even verdiend heb na al dat werken elke week. Ik heb genoten van de tijd op mijn stage en mijn lieve collega's.
Aangezien iedereen hier aan het aftellen is om naar huis te gaan, is jammer genoeg een van mijn beste vriendinnetjes gisteren naar huis vertrokken en volgende week gaat bijna de rest van de groep. Wat betekent dat ik het lekker rustig gaat krijgen. Jammer genoeg:(
Dan wel weer een klein dingetje om naar uit te kijken, mijn tripje naar Cuaracao van volgende week dinsdag! Het wordt een vierdaags reisje naar het mooie buureiland en aangezien ik een klasgenootje op het eiland heb zitten komt dat helemaal goed.
Best wel raar eigenlijk dat ik over minder dan drie weekjes al weer thuis op mijn eigen bedje lig, met al mijn familie en vriendjes en vriendinnetjes weer bij me. Ook wel heel erg leuk eigenlijk, maar toch had ik het hier nog wel even uit kunnen houden hier.
Aangezien ik ook nog bij mijn afscheid lessen heb gekregen voor mijn PADI ga ik dit ook nog doen voordat ik weg ga. Waar ik super zin in heb!:) (foto's volgen nog!)
Nou ik hoop dat jullie zo weer even genoeg op de hoogte zijn en ik zie jullie allemaal weer in het koude Nederland!

Dikke kus,

Michelle Lam

• 16 Januari 2013 - 07:29

Ron:

Hé Lieverd,

ja aan alle leuke dingen komt een eind. het is goed te lezen dat je nog een paar leuke dingen in het vooruitzicht hebt. intussen zijn wij hier tussen de sneuwbuien door begonnen om wat te organiseren om je terug komst te vieren en ik kan je vertellen dat er veel mensen zijn die blij zijn als je weer in nederland bent. geniet nog even van de laatste weken en doe de groeten in Curacao aan Arlene