Het echte leven! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Het echte leven! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Het echte leven!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 September 2012 | Aruba, Oranjestad

Het echte leven!

Vorige week is het echte leven weer begonnen en moest ik toch echt weer aan de bak. De eerste dagen moest ik echt heel erg wennen aan de mensen en de werksfeer. Alles gaat hier zo traag en vaag. Na een paar dagen begon het iets drukker te worden en mocht ik al meer alleen doen. De tweede week is heel erg snel gegaan en ik heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk. Ik ben er al wel achtergekomen dat dit niet helemaal iets is wat ik voor een hele lange periode kan doen. Sommige dagen is het hartstikke rustig en is er helemaal niks te doen en op andere dagen is het best wel druk. Wel een pluspunt is dat ze me alle rotklusjes laten doen, zodat ik een beetje bezig blijf en mezelf niet hoef te vervelen. Het is toch best wel raar dat je in zo’n korte periode hier al zoveel mensen hebt leren kennen en dat je ook met sommige gasten echt een soort van band schept. Dit is ook een van de redenen geweest waarom ik voor een kleinschalig hotel gekozen heb. Achteraf ben ik hier echt heel erg blij mee alleen is het iets minder dat het hierdoor wel rustiger is.

Het alleen wonen bevalt me prima. Een eigen kamertje met airco en een badkamer is hier voldoende. Eigenlijk ben je niet/nauwelijks op je kamer alleen om te slapen/koken/douchen. Het enigste nadeel is wel dat je zelf je was moet doen en je kamertje moet schoonmaken.

Afgelopen twee weken heb ik ook op perle veel nieuwe mensen leren kennen. Het is best wel grappig dat je zo snel vrienden kan maken en iedereen met iedereen omgaat. We hebben al veel leuke dingen gedaan en de dagen vliegen daarom voorbij. Vorige week zondag zijn we eerst met een stel vrienden uit eten geweest bij de Pizzahut en zijn we daarna spontaan gaan bowlen. Ook op Perle worden heel vaak leuke dingen georganiseerd. Zo was er vorige week een film avond en een feest met een professionele bodypainter. Vanavond wordt het weekend voor sommige al goed ingeluid met een schuimparty en morgen gaan de meeste mee op een partyboat. Heel erg jammer genoeg werk ik zes dagen in de week en moet er dus in het weekend gewoon worden gewerkt. Voor de rest geniet ik van mijn enigste vrije dag in de week. Dat is het echte leven. Een beetje de hele dag op het strand liggen en de hele dag kunnen genieten van het weer (wat op dit moment wel iets anders is in Nederland).:)
Eigenlijk komt het er dus op neer dat ik het hier hartstikke erg naar mijn zin heb en het hier nog wel even vol kan houden!
Adios!

Liefs Michelle

  • 17 September 2012 - 18:42

    Jose:

    Hi Michelle.
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Heel veel plezier nog en lekker genieten van alle nieuwe dingen.
    Liefs van ons

  • 19 September 2012 - 14:35

    Hennie En Jan:

    Hallo Michelle
    Gisteren je moeder op bezoek gehad,endie heeft mij uit gelgd hoe ik jou verslagen kan lezen,
    heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt ,geniet er van want het is zo weer voorbij.

    liefs van Hennie en Jan uit Leusden Doei

  • 19 September 2012 - 21:45

    Bert En Alie:

    Hoi Michelle ,hoe gaat ie daar zo te lezen en aan de foto,s te zien heb je het goed naar je zin.
    leuk dat het werk je bevalt, dat het rustig is niet zo erg kun je meer genieten van het gene wat je doet ,
    veel plezier nog en geniet van de tijd die je daar heb ver van het thuis front.
    groetjes,
    Bert , Alie ,RIck en Jeffrey

  • 22 September 2012 - 15:25

    Oma:

    Hallo michelle ik ben blij dat je het naar je zin hebt na alle verslagen te hebben gelezen.Ik mis je wel een beetje af en toe kwam je nog eens aanwippen maar een ding scheelt de snoeppot blijft gevuld nu jij ver weg zit.Maak er nog van de aankomende tijd .Kom gezond weer naar huis.

    Liefs Oma.

  • 16 Oktober 2012 - 14:07

    William:

    Hi Michelle,

    Hoe gaat het met jou? Zo te lezen vermaak jij je prima daar. Als ik lees over party boats en schuimparties, dan krijg ik al weer zin om ook maar weer het zonnetje op te gaan zoeken. Helemaal als je kijkt naar hoe het weer hier is, lekker daar blijven zou ik zeggen. Heel veel succes en geniet van alles en ik blijf je zeker volgen!

    Groetjes
    William

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba stage 1 2012

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Coming Home!

19 December 2012

Prettige feestdagen!

04 November 2012

Time flies when you're having fun

14 September 2012

Het echte leven!

14 Augustus 2012

Vakantie!!!
Michelle

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 9211

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 04 November 2015

Australie

14 September 2014 - 10 Februari 2015

Studeren in het buitenland - Mallorca

12 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Aruba stage 1 2012

Landen bezocht: