Prettige feestdagen! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Prettige feestdagen! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Prettige feestdagen!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

19 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo Allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden, maar alles gaat hier nog steeds uitstekend. Het einde begint in zicht te komen en dat vind ik stiekem toch wel een beetje jammer.
Best wel grappig is dat het hier hoogzomer is en dus nog steeds lekker weer is, terwijl het in Nederland koud koud is!
Nu de feestdagen er aan komen begint het weer lekker druk te worden op het werk. Nog iets meer dan drie weken en dan zit mijn stage er alweer op. Daarna gelukkig nog een paar weken vakantie, zodat ik goed uit kan rusten voordat ik weer terug ga naar ons kikkerlandje.
Twee weken geleden is mijn vader me komen opzoeken. We hebben een hele leuke week gehad samen met Michael en Libia.
Aangezien het al bijna kerst is en men hier heel veel aandacht aan kerst besteed zijn de activiteiten al begonnen.
Vorige week hebben we met onze afdeling een kerstdiner gehad en ook lootjes getrokken.
Vanavond hebben we een kerstgala voor het hele bedrijf. Ik ben heel erg benieuwd!
Waarschijnlijk ga ik begin Januari nog een klasgenootje opzoeken in Curacoa en daarna is het dan toch echt tijd om te relaxen en helemaal niks meer te doen, behalve leuke dingen. Dan heb ik tenminste ook eindelijk de tijd om hier een keer te gaan duiken!!!
Voorderest is hier alles nog hetzelfde, best wel een beetje eentonig haha. Leuke mensen die ik in Nederland zeker nog ga zien!
Foto's volgens nog (niet om jullie jaloers te maken ofzo)
Ik wens jullie allemaal hele fijne/prettige/voorspoedige feestdagen toe!

Dikke kus Michelle

  • 31 December 2012 - 15:40

    William Kurvers:

    Hi Michelle,

    Op de valreep, maar wel gemeend, Jij ook alvast alle beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er een mooi 2013 van!!! Zo te lezen ga jij het jaar goed beginnen....en nee...ik ben niet jaloers ;-) haha. Dus toch wel. Geniet nog maar ff lekker vd mooie eilanden en de zon, want voor je het weet zit je weer in het heerlijke koude, natte hollandse weer. Groetjes en till we meet again. William

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba stage 1 2012

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Coming Home!

19 December 2012

Prettige feestdagen!

04 November 2012

Time flies when you're having fun

14 September 2012

Het echte leven!

14 Augustus 2012

Vakantie!!!
Michelle

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 9208

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 04 November 2015

Australie

14 September 2014 - 10 Februari 2015

Studeren in het buitenland - Mallorca

12 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Aruba stage 1 2012

Landen bezocht: