Vakantie!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Michelle Lam - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

14 Augustus 2012 | Aruba, Oranjestad

Hallo iedereen! /Oftewel Bon Dia!

Zondag 12 Augustus zijn wij dan eindelijk aangekomen op het altijd zonnige Aruba! Met wij bedoel ik dan ook mijn ouders en zusje, en Robbin.
De eerste dag is lekker rustig verlopen en zijn wij op tijd naar bed gegaan aangezien het tijdsverschil hier zes uur is, en we er een reis op hadden zitten van tien uur!
Maandag hebben wij lekker bij het zwembad gelegen en spullen gekocht voor in mijn kamertje. 'S avonds zijn wij heerlijk uit eten geweest bij Amazonia voor de verjaardag van mijn vader. Samen met onze/kennis vriend en zijn vrouw en kind.
Dit was ook de eerste nacht dat ik in me eigen kamertje geslapen heb op Perle d'or. Het is een klein, maar fijn kamertje en het heeft tenminste airco. Wat hier echt wel nodig is! Na een lange nacht hebben mijn ouders me opgehaald en zijn we naar mijn stagebedrijf Manchebo gereden, om te kijken hoe het er was. Het is een supermooi hotel/resort enkele meters verwijderd van het strand, met super vriendelijk personeel! Ik ben zeer benieuwd wat deze tijd mij hier gaat brengen.
Gelukkig heb ik eerst nog even twee weken vakantie voordat mijn eerste stagedag begint!

Ciaooo!

  • 14 Augustus 2012 - 23:14

    Barend:

    Hee meissie, ten eerste nog van harte met de verjaardag van je pa.
    Leuk dat je zo op deze maniier een verslag uitbrengt zodat we je een beetje kunnen volgen.
    Ik wens je een fijne tijd op je stage adres Manchebo en blijf je volgen.
    Groetjes aan de rest van de familie en tot schrijfs maar weer..

    Barend.

  • 15 Augustus 2012 - 00:02

    Renske:

    Lieve schat, dat klinkt heel goed! Ik ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen en dat je lekker aan het . Genieten bent! Nice! Heb je leuke spulletjes gekocht voor je kamer? Ik ben benieuwd hoe je kamertje eruit ziet! :-) maak het er maar lekker gezellig! :-) wat leuk dat het personeel zo aardig is,.dat klinkt goed! Fijn om te horen! ;-) snel foto's plaatsen hea na je vakantie! Ik denk aan je! Dikke knuffel en kus

  • 15 Augustus 2012 - 01:47

    Wilma:

    He nichie....

    Veel plezier en tot snel we zullen je missen, de meiden hebben als je terug komt een kadootje voor je uit Amerika daar zijn ze heel druk mee om dat niet te vergeten...

    Liefs van ons allemaal XXX

  • 15 Augustus 2012 - 08:09

    Ellen:

    Hey Michelle,

    Ik zag deze weblog via fb voorbij vliegen. Wat gaaf zeg, dat je een half jaar op Aruba stage gaat lopen! Knap hoor! Heel veel succes en genieten toegewenst!!

    Groetjes Ellen

  • 15 Augustus 2012 - 08:38

    Edwina:

    He Mies,
    Leuk dat je een reisverslag maakt. Jammer dat we elkaar voor je vertrek niet meer hebben gezien, maar ik ga je zeker volgen. Doe Ron, Marian en Tamara ook de groetjes. Heel veel plezier en geniet er vooral ook van. liefs uit (nu) zonnig Woudenberg.

  • 15 Augustus 2012 - 15:38

    Lammert Wilbrink :

    Hey Michelle, maak er een mooie en leuke en leerzame tijd van.Een half jaar lijkt lang maar is ook zo weer om.
    Dit is een ervaring voor de rest van je leven en als je iets niet weet vraag het gewoon want daar leer je van ook in een vreemd land.en daarom ben je daar om te leren.
    Ik ben trots op je. Xxxx lammert

  • 15 Augustus 2012 - 19:14

    Marion Van Beek:

    hey wijfie ten eerste nog gefeliciteerd met je vader,erg leuk hoe jij je reisverslag
    bij gaat houden en leuk voor later,veel plezier nog en daarna moet je het alleen doen
    knap hoor. nou de groetjes en veel plezier.

  • 19 Augustus 2012 - 21:28

    Polletjes:

    Meis heel veel
    Plezier we zullen je volgen en geniet van de tijd het is voor je het weet zo om xxx de polletjes

  • 27 Augustus 2012 - 07:13

    Ron :

    Hoi Michelle,
    Wij zijn weer thuis hebben een goede reis gehad en heb me normale ritme weer te pakken. jij hebt gisteren je eerste werkdag gehad en de eerste indrukken kunnen opdoen. veel plezier daar en we spreken.

  • 30 Augustus 2012 - 08:15

    Irene Mercx:

    Hoi Michelle,

    van je vader kreeg ik deze link, om je verslagjes te lezen. Je weet, ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe je het daar gaat beleven.....!
    Het is One Sunny Island, maar hoe ervaar je het als het geen vakantie meer is maar het dagelijkse leven?
    Hoe was je eerste werkdag. Je zit wel in een super resort, meid! Wat zal je mooi "bronzed" worden!
    Al je (vakantie-) collega's wensen je héééél veel succes maar vooral heeeeel veeel plezier!

    Liefs, Irene

  • 31 Augustus 2012 - 19:10

    Yvonne Greefhorst:

    Hey Michelle,

    Een hele fijne en plezierige tijd daar!
    Dikke kus De Greefhorstjes

  • 14 September 2012 - 22:16

    Dick Tonen:

    ola michelle, ik heb ook al gereageerd op een andere site, maar computer-nerd als ik ben, heb ik geen
    idee waar.wij jou een hele fijne stage-tijd, maar vooral veel plezier. als je weer terug bent in nederland, gaan we weer ijs eten. ps heel mooie foto's.

    groetjes clara en dick tonen.

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:40

    Wes:

    Hoi Mies,

    Ben bij wes en nell met astrid moet je de groeten doen vanuit hooglanderveen en dat je maar veel plezier mag beleven daar op het eiland.

    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba stage 1 2012

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2013

Coming Home!

19 December 2012

Prettige feestdagen!

04 November 2012

Time flies when you're having fun

14 September 2012

Het echte leven!

14 Augustus 2012

Vakantie!!!
Michelle

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 1037
Totaal aantal bezoekers 9210

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 04 November 2015

Australie

14 September 2014 - 10 Februari 2015

Studeren in het buitenland - Mallorca

12 Augustus 2012 - 30 Januari 2013

Aruba stage 1 2012

Landen bezocht: